lunes, 8 de septiembre de 2008

Alfa y Omega. Pincipiu y fin.


Güei, al rodiu les nueve, alcordéme de que yera'l día d'Asturies. Asina que atopé'l teléfonu y l.lamé a mío má. Y prestó-y pola vida, sélo yo. Y a mi tamién.
Cuando pases esti día n'otru sitiu fuera la tierrina, ties una sensación rara. Fáese raro, estraño. Alcuérdeste de la xente, de coses que te gusten, de un golor, una persona, del verde, la comida, la tu güela, el perru, la aldea, una botellina fresquina tiráu nel prau... ¡tantes coses!
La verdá ye que esti sería'l momentu perfeutu pa ponéme melancólicu y hasta un pizcu l.lorón, pero fai menos de 10 díes que llegué del paraísu y téngolo fresquino, que-y vamos facer.

De todes formes cuando la xente m'entruga tanto del por qué nunca pesllo'l focicu falando d'Asturies, ye, simplemente, porque nun lo entienden. Nun nos entienden. Y mira que ye per simple. Sólo hay pasase unos díes n'esi llugar únicu pa dase cuenta de que todo naz y muerre allí.

4 comentarios:

Lucía dijo...

Asturias patria querida,
Asturias de mis amores,
quién estuviera en Asturias,
en todas las ocasiones...

Unknown dijo...

Hubo que traducir al madriles, pero en fin nachete q guapo lo q escribiste, q guapo y q morriña.

Nacho dijo...

Jajajajaja, pobre madrileño. Intentaré no utilizar esta lengua, la segunda más importante del mundo después del chino, para que me pueda leer todo mi público ;P

Ah, Alex, no te desanimes y sigue intentándolo!

Anónimo dijo...

Te hice caso y te leí este post. Me gustó bastante. Y es que sin ser de vuestra tierra, ni raíces que me anclen a vuestra vida, le tengo cariño a este pueblo, un cariño que nace de estos tres mosqueteros asturianos: tú, Sergio, y Marta.

Aún recuerdo la canción que cantaba Víctor Manuel.

Suena bonito escuchar y leer el asturiano.

Un abrazo.